FTC نحوه جمع آوری داده ها در سایت های رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

FTC نحوه جمع آوری داده ها در سایت های رسانه های اجتماعی را نشان می دهد.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده به فیس بوک ، TikTok ، توییتر و چندین شرکت معروف دیگر در رسانه های اجتماعی احتیاج دارد که دقیقاً نحوه استفاده از داده های کاربر را فاش کنند. Whatsapp ، Amazon ، ByteDance (TikTok) متعلق به فیس بوک ، Discord ، Reddit ، Snapchat و YouTube Google همچنین درخواست اطلاعات بیشتر در مورد شیوه داده های خود را دریافت کرده اند. FTC می خواهد درک ما را در مورد چگونگی جمع آوری و جمع آوری این اطلاعات سایت های رسانه های اجتماعی و نحوه دستکاری اطلاعات شخصی کاربران توسط الگوریتم ها گسترش دهد. FTC می خواهد درک کند که چگونه مدل های تجاری بر آنچه آمریکایی ها می شنوند و می بینند تأثیر می گذارند.

FTC

همچنین جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد دقیقاً تأثیر این سایتها بر کودکان و جوانان در دستور کار است. اگرچه بررسی با رأی قاطع 4-1 به تحقیق داده شد ، اما نوآ جوشوا فیلیپس که رأی منفی داد ، اظهار داشت که دامنه تحقیقات بیش از حد گسترده خواهد بود و منابع کمیته را هدر می دهد.

به همه احزاب 45 روز فرصت داده می شود تا به دستور FTC پاسخ دهند ، كه این امر می تواند منجر به اقدامات نظارتی بیشتر شود.

بیانیه کمیساریون

"قبلاً هیچ صنعتی نبوده است که بتواند بسیاری از زندگی شخصی ما را کنترل و درآمد زایی کند." اعضای FTC روهیت چوپرا ، کریستین ویلسون و ربکا اسلاکت به طور مشترک روز دوشنبه منتشر شدند من در بیانیه ای نوشتم.

شرکت های رسانه های اجتماعی و پخش ویدئو اکنون همه را از طریق برنامه های خود در دستگاه های تلفن همراه خود که همیشه در آنجا هستند ، دنبال می کنند. این دسترسی مداوم به این شرکت ها این امکان را می دهد تا ببینند کاربران کجا می روند ، با چه کسانی تعامل دارند و چه کاری انجام می دهند. زیاد درباره صنعت به طرز خطرناکی مات است.

کمیته FTC

در بخش دیگری از بیانیه ، کمیته گفت که علاقه ویژه ای به "نحوه هدف قرار دادن و طبقه بندی کودکان و خانواده ها" و "آیا ما تحت آزمایشات مهندسی اجتماعی هستیم". واکنش شرکت فناوری چگونه بود؟

روزنامه نگاران در رسانه های خبری مهم با هر نه شرکت تماس گرفته اند ، اما بیشتر آنها از اظهار نظر خودداری کرده اند.

با این حال ، سخنگوی توییتر در بیانیه ای گفت که "مثل همیشه ، FTC سخت تلاش می کند تا اطلاعات لازم را برای درک چگونگی عملکرد Twitter خود بدست آورد."

اختلاف ، در همین حال ، سایت می گوید ، "ما حفاظت از حریم خصوصی کاربران را بسیار جدی می گیریم و مشتاقانه منتظر کار با FTC هستیم تا به س questionsالات مربوط به اقدامات حریم خصوصی خود پاسخ دهیم." به کمبود خدمات اشاره کردید.

افزایش فشارها بر فیس بوک

این خبر کمتر از یک هفته پس از اعلام کمیسیون تجارت فدرال مبنی بر شکایت از فیس بوک با بیش از 40 ایالت در ایالات متحده آمریکا ، "انحصار شخصی شبکه های اجتماعی از طریق یک دوره شورش" بود. رفتار رقابتی. »

فیس بوک ادعا می کند از سلطه فیس بوک برای غلبه بر رقبا و ایجاد بازاری با انتخاب و حریم خصوصی کمتر استفاده کرده است.

این کت و شلوار به طور خاص در دو خرید فیس بوک متمرکز خواهد بود: یک خرید $ 1 میلیاردی اینستاگرام در سال 2012 و 19 میلیارد دلار خرید واتساپ در سال 2014.

سایر مسائل شامل تمایل آشکار فیس بوک برای جلوگیری از توسعه دهندگان بالقوه رقابتی است. با استفاده از سیستم ها و برنامه ها

مالک YouTube ، Google ، با طرح دعوای ضد انحصاری دیگری با طرح دعوی علیه این شرکت در وزارت دادگستری و بیش از 10 ایالت روبرو است.