خرید اطلاعات تجاری دولت ایالات متحده مانعی برای حفظ حریم خصوصی است.

خرید اطلاعات تجاری دولت ایالات متحده مانعی برای حفظ حریم خصوصی است.

از آنجا که کنگره تصمیم گرفت قانون کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را لغو کند که از فروش اینترنتی سوابق ارتباطات اینترنتی توسط ISP جلوگیری می کند ، انگیزه های اساسی دولت و چگونگی بهره برداری از وضعیت برای انجام نظارت گسترده می تواند یک سوال باشد. [19659002] تحقیقات فعلی دانشکده حقوق جورج تاون به کشف بهره برداری نهادی از دولت ها در پایگاه های داده خصوصی کمک می کند. این مطالعه می تواند نشان دهد که چرا دولت آمریکا در تصویب قوانین محرمانه حریم خصوصی داده ها موفق نبوده و چرا دولت ترامپ به رأی دادن به ISP ها اجازه می دهد سوابق ارتباطات اینترنتی خود را در وهله سوم به فروش برسانند.

با توجه به جزئیات چاپ شده در واشنگتن پست ، وزارت مهاجرت و اجرای گمرک ایالات متحده (ICE) ، وزارت دادگستری و امنیت ملی همه به طور منظم از پایگاه های تجاری حاوی اطلاعات قابل شناسایی شخصی استفاده می کنند. اطلاعات بیش از 400 میلیون شهروند ایالات متحده.

اطلاعات موجود در پایگاه داده CLEAR متشکل از داده های جمع آوری شده از بیش از 80 ارائه دهنده خدمات ایالات متحده است و شامل اطلاعات شخصی مانند نام و آدرس است. طبق قانون جورج تاون ، ICE به طور منظم موارد نقض مهاجرت را بررسی می کند.

آشکارا نقض اطلاعات شخصی

پایگاه داده CLEAR در سطح بین المللی فعالیت می کند. تمام غول رسانه ای تامسون رویترز حاوی میلیاردها سوابق شخصی است که به گفته روزنامه های واشنگتن پست و جورج تاون حساس و تهاجمی هستند.

رویترز دسترسی دولت به این پایگاه داده را می فروشد زیرا دارای حقوق مشروع است. مشکلی پیش آمد این به این دلیل است که هیچ ویژگی محافظت از حریم خصوصی فدرال در ایالات متحده وجود ندارد. نکته مهمی که باید بخاطر بسپارید این است که CLEAR تنها یکی از بسیاری از پایگاه های تجاری تجاری است که مقامات می توانند تحت چارچوب قانونی فعلی تهیه کنند.

حفاظت از حریم خصوصی در سطح کنونی فدرال به قرن 18 برمی گردد و در متن زیر نوشته شده است. یک الگوی اجتماعی کاملاً متفاوت. در حالی که این قانون از حریم خصوصی خانه ها و وسایل فیزیکی افراد محافظت می کند ، اما از جلوگیری از سرقت بیش از حد داده ها جلوگیری می کند و منجر به نظارت بیش از حد می شود.

رویترز دسترسی دولت به داده های خود را می فروشد زیرا دارای حقوق قانونی است. مشکلی بود. این به دلیل عدم رعایت حریم خصوصی شدید فدرال در ایالات متحده است.

اعضای کمیته نظارت و اصلاح مجلس نمایندگان مسائل مربوط به حریم خصوصی مربوط به سو abuse استفاده از پایگاه های داده تجاری را برای اهداف تحقیق درک می کنند. کمیسیون در نامه ای به رویترز گفت:

"ما معتقدیم که تامسون رویترز داده های شخصی و کاربردی مشتریان تجاری را تجاری می کند و دسترسی گسترده به ICE را می فروشد نقض حریم خصوصی است و استفاده ICE از این پایگاه اطلاعاتی ما نگران هستیم ، این یک سو abuse استفاده است از قدرت. "

متأسفانه ، كل سیستم آمریكا برای اجازه تجارت چنین داده هایی طراحی شده است. این یک خلا technical فنی است که شهروندان ایالات متحده در تاریکی در مورد نظارت گسترده ای که در حال انجام است ، کمین می کنند.

مقیاس این مسئله حیرت انگیز است زیرا اطلاعاتی که در مورد مصرف کنندگان جمع می شود می تواند جزئیات بسیار صمیمی درباره زندگی آنها و همچنین به طور مستقیم را نشان دهد. همچنین استدلال ثانویه را از طریق فنی استنتاج می کند.

بهتر است یا بدتر؟

آنچه در CLEAR اتفاق می افتد به هیچ وجه جدید نیست و فقط یک شواهد اضافی است که وجود چنین بازار مهاجمی را نشان می دهد. در سال 2017 ، دولت ترامپ به حذف حمایت از حریم خصوصی مصرف کننده اعلام شده توسط FCC رأی مثبت داد. در نتیجه ، ارائه دهندگان خدمات اینترنت (ISP) مجاز به جمع آوری و فروش سوابق اتصال به اینترنت کاربران بدون رضایت قبلی هستند. این تصمیم هنگام بررسی عواقب قانون جورج تاون ، نگرانی جدی ایجاد می کند.

به نظر می رسد عدم اجرای نگهداری اجباری اطلاعات برای ISP ها بیش از هرجای دیگر در ایالات متحده از حقوق حریم خصوصی مصرف کننده محافظت می کند. اما واقعیت این است که American Snoop می تواند با خرید مستقیم آن از یک ISP ، همان اطلاعات را به طور قانونی جمع آوری کند.

قانون سازمان تحقیقات انگلیس از همه ISP ها خواسته است تا به مدت 12 ماه گزارشات دقیق سوابق ارتباطات اینترنتی خود را نگه دارند. در نتیجه ، طیف گسترده ای از سازمان های دولتی می توانند بدون ضمانت نامه به آن سوابق دسترسی داشته باشند.

در استرالیا ، دانمارک ، سوئد ، آلمان ، برزیل و یک لیست در حال رشد از کشورها ، دستورالعمل های مشابه نگهداری اطلاعات کلیه فعالیت هایی را که شهروندان بصورت آنلاین انجام می دهند ، خواه مقامات به جرم متهم شوند یا نه ، نظارت می کنند.

این نوع مقررات بسیار سرزده است زیرا به مقامات اجازه می دهد تا از عادات وبگردی افراد چشم پوشی کنند. اما حداقل شما این کار را به روشی محدود به زمان انجام می دهید که برای مدت زمان ذخیره و دسترسی به داده های خود محدودیتی ایجاد می کند.

آژانس های دولتی به طور فعال از نبود ویژگی های محرمانه حریم خصوصی داده های ایالات متحده سو استفاده می کنند. [19659011] سو The استفاده از پایگاه های تجاری تجاری توسط مقامات ایالات متحده به سازمان های دولتی اجازه می دهد بدون چنین ساختاری در همان نوع نظارت شرکت کنند. این امر باعث ایجاد سردرگمی می شود و مصرف کنندگان آمریکایی را به این باور می رساند که علی رغم اینکه این امکان در کشورهایی مانند انگلیس وجود دارد ، در معرض همان سطح نظارت نیستند.

در واقع ، این فقط دود و آینه است. در حالی که آژانس های دولتی از نظر قانونی مجاز به خرید داده های تجاری هستند ، روش های مداوم برای دسترسی مقامات به سوابق ارتباط اینترنتی مردم (و سایر داده های تجاری) بدون قوانین اجباری نگهداری اطلاعات وجود دارد.

دسترسی معمول به سوابق تجاری نظارت گسترده نشان می دهد که سازمان های دولتی به طور فعال از آنها برای به دست آوردن اطلاعاتی استفاده می کنند که به دلیل فقدان ویژگی های قوی حریم خصوصی داده ها در ایالات متحده ، قابل تنظیم قانونی نیست.

این منجر به سو abuse استفاده از قدرت و نیاز مبرم به سطح جدید فدرال می شود. حریم خصوصی. عدم تصویب این قوانین منجر به سوابق مالی افراد ، سوابق تلفنی ، سوابق اینترنتی می شود و سایر داده های جمع آوری شده توسط کارگزاران داده ایالات متحده همچنان بدون هیچ گونه مسئولیتی برای نظارت به دولت فروخته می شوند. این وضعیتی است که در نهایت از آنچه در جای دیگر تجربه کرده اید ، بدتر نیست.

ویرایش

نماینده تامسون رویترز گفت ، "تامسون رویترز. CLEAR اعتباری ندارد. گزارش ها و / یا سوابق برنامه. فقط داده های عنوان و اعتبار هدر وجود دارد. به طور پیش فرض این یک نام و آدرس است. همچنین ، وجود دارد هیچ اطلاعات ISP وجود ندارد. "