رایانامه ابری در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است ، اما مانند هر فناوری جدیدی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد ، مسائل امنیتی بوجود آمده است.
این راهنما مواردی را که کاربران ایمیل ابری باید بدانند توضیح می دهد.
شماره امنیت ایمیل ابر شماره 1
مساله امنیتی مرتبط با ایمیل ابری را نمی توان نادیده گرفت. در پایان ، مدیریت داده ها را به شخص ثالث واگذار می کنید.
وسعت شرکت هایی که میزبانی ایمیل را به ابر منتقل می کنند ، سطح حمله گسترده تری را برای سوء استفاده بازیگران و هکرهای مخرب ایجاد کرده است. این بدان معناست که کاربران خدمات ایمیل ابری باید اکنون هوشیارتر باشند و شاید حتی بیشتر مورد هدف قرار گیرند. ایمن سازی 100٪ یک شبکه فوق العاده دشوار است ، اما کاهش سطح حمله تا حد ممکن از طریق راه حل امنیتی یک تاکتیک م effectiveثر است.
کاهش دید داده ها یکی دیگر از مشکلاتی است که سرورهای ایمیل ابری با آن روبرو هستند. تیم های فناوری اطلاعات وجود دارند که برای شناسایی رفتارهای غیرعادی که ممکن است مخرب باشند ، به گزارش های دقیق متکی هستند. با واگذاری زیرساخت ایمیل خود به یک ارائه دهنده ابری شخص ثالث ، ممکن است گزارش های کمتری برای کار داشته باشید یا اصلا نداشته باشید. سرانجام ، خود ارائه دهندگان ایمیل ابر می توانند مسائلی را مطرح کنند. بسیاری از ارائه دهندگان خدمات ایمیل ابری یک بسته امنیتی همه جانبه ارائه می دهند که پروفایل های مختلف تهدید را مورد بررسی قرار می دهد. با این حال ، امنیت ابر به طور کامل کامل نیست ، و عجله به آغوش یک ارائه دهنده به نام سادگی ممکن است بهترین ایده شما نباشد. با این حال ، بسته به اندازه کسب و کار شما و مقررات امنیتی آن ، ممکن است در واقع یک ارتقا باشد.
تهدیدهای رایج امنیت ایمیل
برخی نگرانی ها بسته به اینکه آیا ایمیل خود را در سرور ایمیل داخلی یا در فضای ابری میزبانی می کنید ، همچنان پابرجاست. اینها هنوز تهدیدات امنیتی ایمیل ابری هستند ، اما معمولاً تهدیدهایی هستند که در صورت استفاده از خدمات ایمیل ممکن است با آنها روبرو شوید.
75 enterprises از شرکت ها در سال گذشته نوعی حمله فیشینگ را تجربه کرده اند (Tessian)
شاید بدیهی است آسیب پذیری امنیتی کاربر نهایی باشد. این بدان معناست که بخشی از شبکه ایمن به عهده خود فرد است. به عنوان مثال ، حساب آنها و اطلاعات ورود به سیستم که از آنها محافظت می کند.
معلوم می شود که کارکنان در همه بخش های اقتصاد به مرور زمان به آنها نیاز خواهند داشت. همه چیز در مورد رمزهای عبور و امنیت حساب است. تهدیدات مخرب در نهایت تنها به یک نقطه ورود به شبکه نیاز دارند. بنابراین ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک خط مشی اعتبار ایمیل دارید که کارکنان را تشویق می کند تا رمزهای پیچیده ایجاد کنند.
مشکل دیگر (که با خطای کاربر یا عدم آگاهی مرتبط است) یک حمله فیشینگ پیچیده است که برای سرقت اطلاعات کاربری طراحی شده است. فیشینگ در دو سال گذشته به یک تهدید فراگیر تبدیل شده است و بسیاری از شرکت ها با ارسال حملات جعلی فیشینگ به کارکنان خود و ارائه دوره های آموزشی ، آگاهی خود را افزایش داده اند. ما این کار را برای محافظت از حساب ها و داده های ایمیل کارکنان در هنگام استفاده از سرویس های میزبانی شده در ابر انجام می دهیم. اولین چیزی که قبلاً ذکر کردم انتخاب فروشنده مناسب است. طیف گسترده ای از ارائه دهندگان خدمات ایمیل ابری وجود دارد ، اما همه آنها امنیت کامل را ارائه نمی دهند. اگر قبلاً از سرویس ایمیل ابری استفاده می کنید ، توصیه می کنیم مقررات امنیتی را به طور منظم مرور کنید تا مطمئن شوید که هنوز شرایط را رعایت کرده اید.
یک چیز مسلم است ، شما از یک برنامه احراز هویت استفاده می کنید و اساساً نوعی احراز هویت چند عاملی انجام می دهید.
یک چیز مطمئن است که از یک برنامه احراز هویت استفاده می کند و اساساً نوعی احراز هویت چند عاملی را انجام می دهد. هرچه موانع ورود بیشتر باشد ، احتمال اینکه مهاجم مخرب از سد عبور کرده و هرج و مرج ایجاد کند کمتر است. به طور کلی ، احراز هویت برای کاهش دسترسی و ادغام با خدمات ایمیل ابر ضروری است.
صرف نظر از بستری که برای میزبانی سرویس ایمیل تجاری خود استفاده می کنید ، شما و کارکنان خود باید بتوانید نشانه های حمله فیشینگ را تشخیص دهید. آموزش کارکنان خود در مورد آخرین کلاهبرداری های فیشینگ و مواردی که هنگام باز کردن ایمیل باید مراقب آنها باشید برای امنیت شبکه بسیار مهم است. به همین ترتیب ، مهم است که بدانیم کلاهبرداران اغلب از چه مارک هایی تقلید می کنند. به عنوان مثال ، Paypal یکی از مارک هایی است که اغلب توسط کلاهبرداران برای اعطای مشروعیت به همراه آمازون و IKEA استفاده می شود.
همیشه بهتر است از اصل حداقل امتیاز استفاده کنیم وقتی داده های زیادی در شبکه ها جابجا می شوند و بسیاری از کارکنان ایمیل هایی دریافت می کنند که ممکن است حاوی فایل های مخرب باشد. اصل بر این است که کارکنان فقط باید به منابعی که برای انجام کارشان نیاز دارند دسترسی داشته باشند و نباید از امتیازات غیر ضروری برای دسترسی به داده هایی که در کار روزانه خود در واقع به آنها نیاز ندارند ، برخوردار باشند.
ایمیل ابری در مقابل ایمیل داخلی
این روزها در اکثر مشاغل ، ایمیل بخش مهمی از کارهای روزانه است. این که آیا شما مطبوعات را صادر می کنید ، وثیقه بازاریابی ارسال می کنید یا رویدادهای بین شرکتی را سازماندهی می کنید ، ایمیل ضروری است. قبل از اینکه در مورد خطرات مربوط به راه حل های ایمیل ابری صحبت کنیم ، مهم است که تفاوت بین ایمیل های داخلی و راه حل های ایمیل ابری را بدانیم.
ارائه دهندگان ایمیل ابری امنیت شبکه و نگهداری مشتریان خود را مدیریت می کنند.
از لحاظ تاریخی ، شرکت ها راه حل های ایمیل داخلی را انتخاب کرده یا آنها را به شرکت های میزبان شخص ثالث واگذار کرده اند. راه حل های رایانامه داخلی معمولاً در محل مستقر می شوند و توسط شرکتی که از آنها استفاده می کند میزبانی می شوند. در این حالت ، تمام داده ها در یکی از سرورهای فیزیکی شرکت ذخیره می شوند. از سوی دیگر ، راه حل ایمیل مبتنی بر ابر ، بخشی از سرور داخلی نیست. داده ها در یک محیط امن ابر ذخیره می شوند و ممکن است توسط یک فروشنده شخص ثالث که مالک و مدیریت زیرساخت ابر است ، مدیریت شوند.
اگر از سرورهای ایمیل ابری استفاده می کنید ، بیشتر این موارد به فروشندگان واگذار می شود. ارائه دهنده ایمیل ابر امنیت و نگهداری شبکه را برای مشتریان انجام می دهد. استفاده از ابر برای تجارت مزایای قابل توجهی را به همراه دارد که اغلب موارد زیر را برای مشتریان فراهم می کند:
- پیشگیری از تهدیدات هدفمند و اسکن در زمان واقعی
- حفاظت از هرزنامه ها و بدافزارها
- تسهیلات امن انتقال فایل
- تشخیص و پیشگیری از نشت داده
- حفاظت از داده ها با خدمات رمزنگاری
- استفاده از فناوری Sandboxing برای به حداقل رساندن محدوده تهدید
ایمیل ابری در مقابل پیش فرض: کدام بهتر است؟
دو نوع میزبانی ایمیل از دیدگاه امنیت دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. شایستگی. میزبانی ایمیل داخلی با زیرساخت فناوری اطلاعات مشاغل خاص ادغام شده است و میزبانی کسب و کار به شما کنترل کامل زمان و مکان اجرای آن را می دهد. ایمیل های شما به طور تصادفی تعلیق نمی شوند و شما می توانید سیاست های پیشگیری از از دست رفتن داده های خود را مدیریت کرده و آنها را به هر روشی که مناسب می دانید توزیع کنید.
در شرایط داخلی ، شما هزینه سرور را که توسط شرکت مدیریت می شود ، پرداخت می کنید و کارکنان فناوری اطلاعات شما سرور را نظارت می کنند.
در شرایط داخلی ، شما هزینه خود سرور و شرکت را پرداخت می کنید. خود و کارکنان فناوری اطلاعات شما بر سرور نظارت می کنند و مسائل را حل کرده و استراتژی های امنیت داده را مدیریت می کنند. این یکبار سرمایه گذاری در سروری است که هرگز نیاز به بازسازی ندارد. با این حال ، هزینه های اجرا و نگهداری را تجربه خواهید کرد که اگر از راه حل ایمیل ابری استفاده می کردید وجود نداشت. در حقیقت ، رایانش ابری مزایای خود را دارد. به عنوان مثال ، اگر شبکه کاری شما خراب شود ، ایمیل شما هنوز وجود دارد و نیازی به خرید سخت افزار گران قیمت ندارید. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد ، تیم امنیتی ارائه دهنده ابر به تمام مسائل مربوط به امنیت رسیدگی می کند.
توسعه کسب و کار شما نیز آسان است ، زیرا گسترش فضای ابری شما بسیار ساده تر از خرید و فروش واقعی است. سخت افزار بیشتری را به شبکه متصل کنید. یافتن ارائه دهندگان خدمات کافی می تواند زیرساخت فناوری اطلاعات شما را به طور کامل کاهش دهد ، که می تواند مقرون به صرفه باشد.
افکار خود را منتشر کنید
آیا در ابرها مه آلود هستید؟ در این صورت ، باید از Cloud و مرکز ذخیره سازی ProPrivacy برای انواع راه حل های مبتنی بر ابر برای مشکل خود دیدن کنید. شما این کار را انجام دهید

