آیا VPN ها از تست Blacklight عبور می کنند؟ |

آیا VPN ها از تست Blacklight عبور می کنند؟ |

اگر یک تبلیغ نمایش داده شده احساس کند ذهن شما را می خواند ، اینگونه نیست. در واقع ، ما با تبلیغاتی که فکر می کنیم علاقه مند به خرید آن هستید ، تمام اطلاعات لازم برای هدف قرار دادن شما را به اینترنت داده ایم. این دقیقاً می داند کجا بوده اید و از کجا می خواهید ایده خوبی داشته باشد. بخشی از Bladerunner ، بخشی از گزارش اقلیت ، و کاملاً وحشتناک.

افرادی که از قبل می دانند اینترنت تا چه حد می تواند ترسناک باشد ، برای جلوگیری از ردیابی و خصوصی نگه داشتن اطلاعات خود ، VPN را انتخاب کرده اند. تبلیغ کنندگان فعالیت مرور شما را ثبت می کنند تا مجبور نباشید مدارک لازم را برای خود پر کنید ، و هیچ کس نیازی به دانستن اینکه شما چه چیزهایی را خریداری کرده اید یا آنلاین انجام می دهید. نیاز به حریم خصوصی امری طبیعی است. نمی توانید هر مکالمه را از طریق بلندگو در یک مکان عمومی شلوغ انجام دهید و بدون VPN امن ، همه کارهایی که به صورت آنلاین انجام می دهید مجازی است.

همه VPN ها از حریم خصوصی و امنیت برخوردار نیستند. بسیاری از کاربران به این باور رسیده اند که آن را دریافت می کنند و بسیاری از شرکت های VPN جسارت دارند که ماهانه هزینه وعده های دروغ را از کاربران دریافت کنند. آیا VPN شما از تست نور سیاه عبور کرده است؟

اینترنت خود شما را تحت تأثیر قرار می دهد

تقریباً هر وب سایتی که بازدید می کنید به نوعی شما را ردیابی می کند ، حتی بدون اجازه. تقریباً 90٪ وب سایت ها اطلاعاتی را درباره کارهایی که کاربران هنگام تماشا انجام می دهند جمع آوری و ذخیره می کنند و این اطلاعات می تواند کاربران را به سایر قسمتهای اینترنت دنبال کند.

این اطلاعات اغلب برای هدف قرار دادن کاربران در کمپین های تبلیغاتی استفاده می شود. . در یک سناریوی شوم ، داده های مربوط به شما بدون رضایت شما به شرکت های بزرگ بازاریابی که می خواهند شما را در طیف گسترده ای از کمپین ها مشغول کنند یا از داده ها برای مشخصات مشتریان بالقوه استفاده می کنند ، فروخته می شود.

بیشتر مرورگرهای مبتنی بر حریم خصوصی یا افزونه های مرورگر تقویت کننده حریم خصوصی در دسترس هستند. اگرچه این تلاشهای پنهانی ردیابی را محدود می کند ، اما هیچکدام کاملاً مثر نیستند. شرکت هایی که می خواهند داده ها از روشی که برای دریافت اطلاعات خود انتخاب می کنند نوآورانه هستند و تنها با VPN می توانید به طور کامل از افتادن اطلاعات ، حریم خصوصی ، عادت ها و سوابق خود جلوگیری کنید.

تنها مشکل این است که وب سایت های VPN همیشه قابل اعتماد نیستند. اگر می خواهید حریم خصوصی درست و کامل باشد ، باید از VPN استفاده کنید که تست نور سیاه را پشت سر گذاشته است.

آزمون نور سیاه چیست؟

Blacklight ابزاری برای بررسی ردیاب ها و نقض حریم خصوصی در سایت ها است. شما نمی توانید ببینید ردیابی کوکی ها ، ابزارهای داده های فیس بوک ، ابزارهای داده های Google ، برنامه های ضبط کلید و ابزار ضبط جلسه که باعث می شود فیلم های مربوط به همه کارهایی که در وب سایت انجام می دهید اغلب در پس زمینه بدون اطلاع شما اجرا می شوند.

بلک لایت کشف می کند که واقعاً چه اتفاقی می افتد ردیاب تبلیغات ، کوکی های شخص ثالث ، ردیاب هایی که برنامه های افزودنی یا حریم خصوصی حریم شخصی را دور می زنند ، ضبط کلید ، سابقه جلسه ، پیکسل های فیس بوک ، Google Analytics و سایر فن آوری های ردیابی ارائه شده توسط اشخاص ثالث یا خدمات را بررسی کنید.

توسط اکثر وب سایت ها استفاده می شود. ویژگی هایی مانند ورود به سیستم با ضربه زدن به کلید از نادرترین موارد نقض حریم خصوصی است.

مأموریت حقیقت یاب ما

منطقی است که تصور کنیم وب سایت های VPN اهمیت محافظت از حریم خصوصی بازدید کنندگان را درک می کنند. اما بسیاری از مردم این کار را نمی کنند. اگر وب سایتی که حریم خصوصی اینترنت را می فروشد به طور همزمان حریم خصوصی شما را از طریق ردیاب های شخص ثالث نقض می کند ، شما گام اشتباهی را برمی دارید. ما از Blacklight برای اسکن 6 وب سایت معروف VPN استفاده کردیم. مشکلی که پیدا کردم این است:

تست هفدهم ، بیست و یکم

NordVPN

  • 7 ردیاب آگهی
  • 4 کوکی شخص ثالث
  • ردیابی Google Analytics
  • تعامل فناوری تبلیغات مایکروسافت و الفبا

تست شده 17 ژوئن 21

ExpressVPN

  • 5 ردیاب آگهی
  • 3 3rd Cookie Cookies
  • Facebook Tracking
  • Google Analytics Tracking
  • Microsoft and Alphabet Advertising Technology Engagement

تست شده در 17 ژوئن ، 21

SurfShark

  • 5 ردیاب آگهی
  • 5 کوکی شخص ثالث
  • ردیابی Google Analytics
  • مشارکت فناوری های تبلیغاتی مایکروسافت ، الفبا و هات جار

تست شده 17 ژوئن 21

IPvanish

  • 12 آگهی ردیاب
  • 9 شخص ثالث کوکی
  • ردیاب و کوکی اجتناب ناپذیر
  • کنترل کلید و کلیک
  • ردیابی Google Analytics
  • Facebook Pixel
  • مایکروسافت ، الفبا ، تبلیغات تعامل فناوری

آزمون 17 ، 21 ژوئن

CyberghostVPN

  • 4 ردیاب آگهی
  • 4 3rd Cookie Cookies
  • Evasive Trackers and Cookies
  • Google Analytics Tracking
  • Microsoft، Alphabet and HotJar Advertising Technologies مشارکت

تست شده 17 ژوئن 21

PureVPN

  • 3 ردیاب آگهی
  • 2 3rd Party Cookies
  • Keystrokes and Click Monitoring
  • Google Analytics Tracking
  • Microsoft، Alphabet، and HotJar مشارکت کننده در فن آوری های تبلیغاتی

این سه VPN هستند به طور مداوم استفاده می شود. به عنوان بهترین VPN رتبه بندی شده است ، اما نمی تواند آنچه را که در وب سایت خود تبلیغ می کنند ، تمرین کند. این یک مشکل است. شما به این شرکت های VPN اعتماد دارید که از مواردی که این شرکت های VPN برای نظارت بر فعالیت شما هنگام بازدید از آنها استفاده می کنند ، دوری کنند. چقدر می توانید به یک شرکت حریم خصوصی که حریم خصوصی را جدی نمی گیرد اعتماد کنید؟

TorGuard از آزمون بلک لایت عبور می کند

TorGuard مصمم است که به درستی کار کند. ما برای همه موارد تست Blacklight را پشت سر می گذاریم. پیام ما با آنچه ما ارائه می دهیم مطابقت دارد. هیچ کس نمی خواهد شما را آنلاین کنترل کند. هرگز قابل قبول نیست این وب سایت از هیچ ردیاب آگهی ، کوکی های شخص ثالث ، تجزیه و تحلیل Google یا نظارت دیگری که ممکن است فعالیت ، شناسه فاکتور یا نام کاربری شما را ثبت کند و به طور بالقوه شما را بی هویت کند استفاده نمی کند. ما علاقه نداریم کاری خلاف هدف خود انجام دهیم.

علاوه بر نقض آشکار حریم خصوصی مرور وب ، برخی از شرکت های VPN شما را برای ورود به سیستم و اتصال به VPN به یک وب سایت هدایت می کنند. سطح جدیدی از آسیب پذیری حریم خصوصی. بسته به نوع ردیاب موجود در صفحه ورود به سیستم ، اطلاعات کاربر مانند شناسه فاکتور یا شناسه کاربر ممکن است توسط اشخاص ثالث هماهنگ شده و ذخیره شود.

من علاقه ای به فرافکنی تصویر ندارم. ما به انجام کاری که می خواهیم انجام دهیم و ایجاد حریم خصوصی به عنوان بنیان کل شرکت خود اهمیت می دهیم. ما به این واقعیت افتخار می کنیم که شما می توانید بیش از آنچه به VPN مهم اعتماد کنید به ما اعتماد کنید. حتی اگر داده های تجزیه و تحلیل و بازاریابی از بین بروند ، راهی دیگر وجود ندارد. در پایان روز ، حفظ حریم خصوصی شما از بازاریابی مهمتر است. و همواره چنین خواهد بود.

.