من سعی کردم و امتحان کردم و دریافتم که منبع روتر من 1-4 بار در روز خراب می شود. من Netgear Nighthawk r6700 (v3) دارم که حدود یک سال و نیم است و یک فیبر گیگابیت Verizon دارم. اگر 3-4 چراغ در وسط روتر قرار بگیرند ، تمام چراغ های دیگر خاموش هستند و حدود 1 ثانیه در حالت جامد سفید باقی می مانند. سپس دوباره راه اندازی می شود و بعضی اوقات به نظر می رسد بسیاری از چرخه های قدرت طی چند دقیقه تکرار می شوند. این اتفاق در برخی سناریوها رخ می دهد و به هیچ وجه سازگار نیست و گاهی یکی از این موارد باعث خرابی روتر و دیگری نمی شود.
- VPN را روشن کنید و سعی کنید اتصال برقرار کنید.
- یکی از سه رایانه شخصی متصل شده از طریق اترنت را فعال کنید تا به یک روتر یا سوئیچ وصل شوید که مستقیماً روی خود روتر کار کند.
- تعویض VPN ها به منطقه دیگر
- به هر دلیلی بدون
من & # 039؛ من این را برای چند ماه حل کردم و تمام موارد زیر را امتحان کردم.
- پریز برق خود را به روتر (قبلاً متصل) نوار قدرت بسیار شلوغ)
- مکان را به دلیل ترس از گرم شدن بیش از حد
- مکان را به روز می کند (به روز نمی کند روتر را به طور خودکار به روز کنید)
- روتر تنظیم مجدد کارخانه
- DNS پیش فرض را دو بار تغییر داد.
- برنامه راه اندازی پهنای باند بالا حذف شد.
ورود به روتر به اندازه دستی که در اختیار داشت مفید نبود. اگر برق را دوباره روشن و خاموش کنید ، برق را خاموش کنید و دوباره شروع کنید. DS من به فکر شوخ طبع خودم خاتمه می دهم ، اما فکر می کنم به دلیل خرابی در وضعیت پیرامون VPN ، می توان به VPN یا یک مسئله سخت افزاری محدود شد. آیا VPN می تواند در هر دو مورد علت باشد؟ آیا خدمات پس زمینه در هنگام راه اندازی رخ می دهد؟ آیا کاملاً متفاوت است؟ پیشاپیش از شما برای هرگونه تفکر سپاسگزارم.
ارسالی توسط / u / ASWprime
[comments]